Гостевая книга

Уважаемые посетители сайта!

8-форум

Администрация поликлиники благодарит всех, кто обращается на гостевую страничку сайта. Надеемся, что она позволит нам вести содержательный и доброжелательный диалог, способствующий повышению качества медицинского обслуживания в нашем учреждении.

При этом просим учесть, что мы оставляем за собой право удалять сообщения, содержащие оскорбления, угрозы, ненормативную лексику и спам.

При возникновении вопросов по поводу некорректной работы систеты MedCardPlus в части пользования сервисом онлайн-записи на врачебные приемы, регистрации и т.д. пользователи могут непосредственно обращаться в службу техподдержки на электронную почту support@mcplus.com.ua 

Оставить новую запись в гостевой книге

 
 
 
 
 
 
Поля со значком * обязательные для заполнения
460 записей.
Наталья Наталья написал(а) 02.12.2020 в 12:37:
Добрый день, хочу поделиться своими впечатлениями о работе врачей во время эпидемии коронавируса. Живу я на Героев Труда, но волею судьбы, у меня семейный врач Терновская Ольга Юрьевна, врач терапевт, которая работает в 8 поликлинике.
С первого дня заболевания и в течение последующих 30 дней, Ольга Юрьевна, в прямом смысле слова, была рядом начиная с 7-30 утра.
Я выражаю свою огромную благодарность за внимание, которое нам уделялось каждый день, за ее переживания (не верю, что она все делала автоматом, она, действительно, пропускала все через себя, она действительно болела за нас душой).
У меня много знакомых и родственников боролись с ковидом но, никто не смог вот так же высказать свои чувства. Если к тебе врач относится с пониманием и заботой, хочется кричать, что есть у нас настоящие врачи, есть нам к кому обращаться, есть еще вера в нашу медицину! Спасибо ВАМ!
Анатолий Анатолий написал(а) 25.11.2020 в 15:24:
Добрый день. Помогите определеиться с выбором: стоит ли регистрироваться в Helsi? Имею доступ к интернету, но не совсем представляю возможности, которые дает эта регистрация.
Ответ от администратора: admin
Шановний Анатолію, зареєструвавшись на порталі Helsi.mе Ви отримуєте можливість використовувати низку функцій, а саме:
-обрати лікаря для надання первинної медичної допомоги;
- переглянути графік прийому будь-кого з лікарів медзакладу;
- швидко записатися на прийом онлайн;
- отримати доступ до своєї електронної картки;
- переглянути поради та призначення лікаря щодо плану лікувань;
- отримати електронні направлення та рецепти;
- отримати консультацію сімейного лікаря у форматі відеоприйому.
При цьому зазначимо, що у ході роботи додаються нові актуальні сервіси та програмні рішення. Тож визначайтеся з Вашим вибором і приймайте рішення.
Принагідно нагадуємо, що для того, аби використовувати усі наявні сервіси, пацієнт має попередньо провести ідентифікацію в реєстатурі поліклініки, звернувшись до реєстратора особисто та пред'явивши паспорт.
Не маючи ідентифікації, можна лише проводити запис на лікарські прийоми.
Олена Клименко, модератор МІС Helsi, медична сестра КНП "МІська поліклініка №8" ХМР
Катерина Катерина написал(а) 24.11.2020 в 15:32:
Дайте, будь ласка, відповідь на моє питання. Поміняла місце проживання, переїхавши до Харкова. На попередньому місці проживання користувалась рецептами на безкоштовні ліки по програмі. Яким чином я можу продовжити отримання ліків тут, у Харкові.
Ответ от администратора: admin
Шановна Катерино, порядок отримання ліків по урядовій програмі «Доступні ліки» діє по всій країні за одним алгоритмом, запропонований НСЗУ.
Щоб отримати ліки за цією програмою зверніться до свого лікаря, який надає первинну медичну допомогу. В разі необхідності він призначить “Доступні ліки”, і випише е-рецепт на них. Інформація про номер рецепта та код підтвердження надходить у вигляді смс
Оберіть аптеку, яка бере участь в програмі і підписала договір з НСЗУ – така аптека має наліпку на дверях «Доступні ліки». Потрібно лише назвати номер рецепту фармацевту та обрати препарат з кількох, які вам запропонують.
Наталія Танько, заступник головного лікаря ЦПМСД
Настя Настя написал(а) 18.11.2020 в 11:54:
Здравствуйте, скажите, пожалуйста, чтобы записаться на приём к психотерапевту, нужно ли идти к терапевту за направлением? Буду очень благодарна за помощь.
Ответ от администратора: admin
Шановна Анастаcіє! У відповідності до діючого порядку для запису на прийом лікаря-психотерапевта необхідно мати електронне направлення, яке видається лікарем-терапевтом, з яким укладена декларація. Дякуємо Вам за звернення, будемо раді надати необхідну Вам медичну допомогу.
З повагою та побажанням здоров'я, Ольга Прасол, лікар-психотерапевт КНП "Міська поліклініка №8" ХМР
Игорь Игорь написал(а) 23.10.2020 в 01:06:
Могу ли я записаться на рентген?
Ответ от администратора: admin
Доброго дня, Ігоре! Проведення рентгенологічного обстеження пацієнтів поліклініки проводиться за наявності направлення лікуючого лікаря.
Якщо Ви не маєте укладеної декларації з лікарем-терапевтом нашого медзакладу, тоді необхідо пред'явити електронне направлення на рентгенологічне обстеження та роздруківку цього електронного направлення на паперовому носії, яке видане Вам у іншому медзакладі.
Звертатися у порядку живої черги до кабінетів 702, 704 на 7-й поверх поліклініки. Графік прийому можна з'ясувати у інформатора 725-1140, 725-11-41 або на сайті за посиланням:
http://8pol.city.kharkov.ua/%d1%80%d1%83%d1%81%d1%81%d0%ba%d0%b8%d0%b9-%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%84%d0%b8%d0%ba-%d1%80%d0%b0%d0%b1%d0%be%d1%82%d1%8b-%d0%b4%d0%b8%d0%b0%d0%b3%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b8%d1%87%d0%b5%d1%81%d0%ba/?lang=ua
Ірина Танцура, ст. медичний реєстратор поліклініки №8
Вадим Вадим написал(а) 18.10.2020 в 22:26:
Здравствуйте. Возможно ли заключить декларацию с терапевтом онлайн ?
Ответ от администратора: admin
Шановний Вадиме!
Повідомляємо, що укладання декларації на надання первинної медичної допомоги в онлайн-форматі не передбачено регламентуючими це питання документами МОЗ України. Пацієнт повинен звернутися особисто, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код, мобільний телефон.
Вам треба обрати лікаря, з яким Вм маєте намір заключити декларацію, та звернутися до нього у часи прийому без черги.
Відомості про лікарів-терапевтів - на сайті поліклініки за посиланням:
http://8pol.city.kharkov.ua/%d1%81%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%8f-%d0%be-%d0%b2%d1%80%d0%b0%d1%87%d0%b0-%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b0%d0%bf%d0%b5%d0%b2%d1%82%d0%b0%d1%85-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d0%b8%d0%ba%d0%bb%d0%b8%d0%bd/?lang=ua
Наталія Танько, заступник головного лікаря ЦПМСД
Эдуард Эдуард написал(а) 30.09.2020 в 14:50:
Мы, сотрудники дет. садов и школ, рады, что вернулась на медицинский осмотр, на прежнее место, Шадания Н. М.
Принципиальный, порой строгий человек, но честный и понимающий людей врач.
Просим оставить на ее в этой должности. Надеемся на понимание.
Жители микрорайона Алексеевки
Ответ от администратора: admin
Шановний Едуарде, дякуємо за звернення!
Дуже приємно отримувати похвальні відгуки на адресу наших колег – лікарів поліклініки.
Інформуємо, що Натела Мелітонівна Шаданія наразі працює лікарем-терапевтом Центру первинної медико-санітарної допомоги та за сумісництвом є головою комісії з медичних оглядів на період декретної відпустки лікаря Улибіної О.Л.
Викладене у зверненні прохання беремо до відома та за можливості врахуємо його при вирішенні кадрових призначень.
З повагою, Олександра Іговська, заступник головного лікаря з медичної частини КНП "Міська поліклініка №8"
ХМР
Марина Марина написал(а) 15.09.2020 в 20:26:
Добрый день. Скажите пожалуйста, можно ли получить направление у терапевта к врачу офтальмологу не приходя на приём, по телефону? Спасибо.
Ответ от администратора: admin
Шановна Марино, зателефонуйте, будь ласка, лікарю-терапевту, з яким у Вас укладена декларація на надання первинної медичної допомоги та вирішить це питання індивідуально. Зазвичай лікар-терапевт проводить попередній огляд пацієнта перед направленням до фахівця.
Наталія Танько, заступник головного лікаря ЦПМСД поліклініки №8
Татьяна Татьяна написал(а) 13.09.2020 в 09:52:
Добрый день! К какому эндокринологу обращаться Победы, 72? Резниченко или Христенко? Я стояла на учете у эндокринонолога Мирошниченко, кто вместо ее? Спасибо!
Ответ от администратора: admin
Шановна Тетяно!
У відповідності до діючого порядку надання медичної допомоги вузькопрофільними спеціалістами пацієнт сам обирає лікаря, який надаватиме йому медичну допомогу.
Щоб потрапити на прийом до лікаря-ендокринолога пацієнту необхідно отримати електронне направлення лікаря-терапевта, з яким він уклав декларацію.
У разі, коли пацієнт знаходиться на диспансерному обліку з хронічною патологією, то електронне направлення повторно не береться.
Ви можете обрати лікаря на Ваш розсуд і записатися на прийом хоч до Христенко О.В., хоч до Різніченко О.Л. В рамках реалізації Програми медичних гарантій відсутня прив'язка до місця проживання/прописки пацієнта у питаннях надання медичної допомоги.
Обидва лікарі-ендокринологи поліклініки маєть високу кваліфікацію і достатній практичний досвід роботи за фахом.
Ірина Танцура, старший медичний реєстратор поліклініки №8
Наталья Наталья написал(а) 01.09.2020 в 12:27:
Добрый день. Хочу узнать работает душ шарко, могу ли я посешать если прописана на п.Поле, куда обратиться чтобы посещать. Хочу заключить декларацию с врачем в вашей поликлинике как это сделать? Спасибо.
Ответ от администратора: admin
Шановна Наталіє!
Ви можете звернутися до нашої поліклініки як для підписання декларації на надання первинної медичної допомоги, так і для відвідування процедури душ Шарко.
Щоб підписати декларацію Вам треба визначитися з ким з лікарів-терапевтів Ви будете її укладати. Відомості про лікарів, які продовжують підписання декларацій є на сайті поліклініки за посиланням http://8pol.city.kharkov.ua/%d1%81%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%8f-%d0%be-%d0%b2%d1%80%d0%b0%d1%87%d0%b0-%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b0%d0%bf%d0%b5%d0%b2%d1%82%d0%b0%d1%85-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d0%b8%d0%ba%d0%bb%d0%b8%d0%bd/?lang=ua
У реєстратурі поліклініки (т. 725-11-40, 725-11-41) або на сайті медінформсистеми Helsi https://helsi.me/find-by-organization/b43b2a92-b4c1-4b7d-8447-c9e88619bffe/doctors
з’ясуйте графік прийому і зверніться до обраного лікаря у день прийому (без запису та без черги). З собою необхідно мати паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
Що стосується процедури душ Шарко, зателефонуйте, будь ласка, для з’ясування подробиць за телефоном 050-190-35-33.
Дякуємо за звернення, будемо раді надати Вам необхідну медичну допомогу.
Наталія Танько, заступник головного лікаря ЦПМСД
Валентина Валентина написал(а) 29.08.2020 в 20:32:
Хочу дізнатися, чи працює басейн, за яким розкладом, куди звервнутися для з'ясування порядку відвідування.
ДЯкую.
Ответ от администратора: admin
Шановна Валентино! Басейн відкрито для відвідування.
Групи аквааеробіки та вільного плавання працюють по понеділках, середах, п'ятницях з 08.00 до 19.00
Детальну інформацію Ви можете отримати у оздоровчому центрі поліклініки (2-й поверх поліклініки), контактні телефони: 725-11-43, 0952953252.
Катерина Ломтєва, інструктор ЛФК оздоровчого центру поліклініки №8
Александр Александр написал(а) 23.08.2020 в 12:53:
Уважаемые медицинские работники! Примите поздравления с Днем города и Днем Независимости!
Спасибо,что несете трудовую вахту и в будни, и в праздники, помогая нам, пациентам, в трудный период противостояния с пандемией. ВЫ - НАСТОЯЩИЕ ХАРЬКОВЧАНЕ, независимо от того, где родились!
Особые поздравления Елене Станиславовне Чумаченко с заслуженной наградой. Спасибо за достойный пример отношения к работе, который Вы показываете своим коллегам, интеллигентность и неподдельную заинтересованность и заботу о людях.
Молимся за Вас всех и желаем здоровья!
Мария Мария написал(а) 05.08.2020 в 15:02:
Добрый день,можно ли сделать маммографию у вас в поликлинике, если проживаю на Салтовке? И если можно, то, что для этого нужно?
Ответ от администратора: admin
Доброго дня, шановна Маріє!
Зробити мамографічне дослідження у поліклініці №8 можна, не зважаючи на місце проживання. При цьому пацієнт повинен мати електронне направлення для проведення мамографії від свого лікуючого лікаря-фахівця або лікаря-терапевта, з яким підписано декларацію.
Маючи направлення, приходьте у години прийому до кабінету 702 (7-й поверх), прийом у порядку живої черги.
Графік роботи кабінету мамографічних досліджень: понеділок - п'ятниця з 10.30 до 16.00, перерва з 13.00 до 13.30
При виникненні додаткових питань, звертайтесь, будь-ласка, до реєстратури (тел 725-11-40, 725-11-41).
Дякуємо, що обрали наш медзаклад.
Олена Чумаченко, головний лікар КНП "МП №8" ХМР
Катерина Катерина написал(а) 03.08.2020 в 12:48:
Добрий день!
Как можно попасть на приём к врачу аллергологу.
Есть ли он у нас в 8 поликлинике.
Наша участковая Скоромная Светлана.
Напишите, какие наши действия.
Спасибо
Катерина Вікторівна
Ответ от администратора: admin
Шановна Катерино Вікторівно!
Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що у нашому медзакладі фахівець такої спеціальності не проводить консультаційні прийоми.
При цьому Ви можете звернутися до лікаря-терапевта, з яким у Вас підписана декларація на надання первинної медичної допомоги. Виходячи з Вашого стану, лікар визначиться з необхідністю направити Вас на консультацію до лікаря-алерголога, можливо призначить певні обстеження, щоб консультація була більш ефективною.
Тобто всі організаційні питання щодо тактики лікування вирішуються на прийомі лікаря-терапевта з урахуванням конкретного стану пацієнта.
Зверніться на прийом до Скоромної С.А. для отримання медичної допомоги.
З побажанням здоров'я, О.М. Іговська, заступник головного лікаря з медичної частини КНП "МІська поліклініка №8" ХМР
Ольга Ольга написал(а) 03.08.2020 в 11:45:
Доброго дня!хочу зробити зауваження щодо організації роботи відділення COVID19Пацієнти з підозрою на COVID19, чи на тестування з приводу COVID19 повинні проходити окремим входом! А зараз вони йдуть за ширму крізь все терапевтичне відділення, де й так забагато людей! Навіть якщо ці люди не є носіями  COVID19, пацієнти в черзі нервують, бо більшість з них - похилого віку і входять до групи ризику, а нервувати їм теж не можна!Вважаю за необхідне розмістити велике оголошення на головному вході з інформацією, як дістатися до відділення COVID19 через окремий вхід--
З повагою,Кормілець Ольга
Ответ от администратора: admin
Вітаємо Вас, шановна Ольго!
Дякуємо Вам за звернення та порушення актуального питання.
Повідомляємо, що з початку епідемії коронавірусу в будівлі поліклініки розміщені об’яви, які звертають увагу пацієнтів на маршрут до кабінету прийому тих, хто має температуру. Зокрема, на вході у поліклініку, біля реєстратури, в холі.
Інформація про роботу кабінету №220 розміщена на веб-сайті поліклініки у березні 2020 року та оновлена у липні.
Кожен лікар-терапевт, до якого у першу чергу звертаються пацієнти з підозрою на COVID19 (попередньо, як правило, по телефону), надає детальні роз’яснення щодо необхідності прийти на прийом у спеціально облаштований кабінет з окремим входом.
З урахуванням Вашого звернення на центральному вході у поліклініку додатково виставлено спеціально виготовлений переносний стенд великого формату (чотири листи ф.4), який містить відповідні роз’яснення.
Дякуємо Вам за небайдужу позицію та намагання позитивно впливати на покращення епідситуації.
З повагою та побажанням здоров’я, Олена Чумаченко, головний лікар КНП «МП №8» ХМР
Валентина Валентина написал(а) 13.07.2020 в 09:36:
Доброго дня. Підкажіть, будьласка, чи є у вас прайс на платні послуги. Якщо є де його можно побачити?
Ответ от администратора: admin
Вітаємо Вас, шановна Валентино!
По суті Вашого звернення повідомляємо наступне: комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 8» Харківської міської ради надає платні медичні послуги згідно Постанови КМУ від 17 вересня 1996 р. N 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров'я та вищих медичних навчальних закладах» та на підставі «Публічного договору про надання платних медичних послуг», які розміщенні на інформаційному стенді закладу.
З повагою, Тетяна Дяченко, заступник головного лікаря з економічних питань
Марина Марина написал(а) 01.07.2020 в 19:48:
Здравствуйте, делала флюорографию в вашей поликлинике в конце марта 2020 года, есть ли возможность получить результат на электронную почту? Нужен результат срочно, нет возможности подойти в поликлинику
Ответ от администратора: admin
Шановна Марино! Зателефонуйте, будь-ласка лікарю-терапевту, з яким у Вас заключена декларація на надання первиннї медичної допомоги, у години його прийому.
Зазвичай, необхідно під час проходження флюорографії попереджати, що Вам необхідно вислати результати дослідження. У разі попередження медична сестра, яка працює з Вашим лікарем-терапевтом, висилає результати на вайбер пацієнта.
З повагою, Ірина Танцура, старший медичний реєстратор поліклініки №8
Юлия Юлия написал(а) 23.06.2020 в 21:00:
Уважаемая администрация!
На сайте поликлиники указано, что кабинет флюорографии работает два дня в неделю во второй половине дня до 18-30, информатор по телефону ответила -
до 19-00. На двери кабинета - до 18-00. Было очень неприятно, не успел муж после работы. Разместите, пожалуйста, актуальную информацию во всех ваших
источниках.
И еще одна просьба - добавьте уточнение, что при себе нужно иметь не просто паспорт, а еще и документ, подтверждающий регистрацию/прописку (для тех, у
кого паспорт-карточка).
Спасибо!
С уважением, Юлия Флору!
Ответ от администратора: admin
Шановна Юліє!
Вдячні Вам за звернення та порушені у ньому питання.
Перш за все, приносимо вибачення Вам та Вашому чоловікові за незручності та згаяний час.
Спробували розібратися у ситуації. Усі реєстратори мають актуальний графік і доводять його до відома пацієнтів. Тобто час закінчення роботи мав бути вказаний правильно.
Графік роботи кабінету флюорографії змінено тимчасово, тому у графіку на сайті була зроблена примітка з актуальними даними, яка розміщувалась зверху таблиці. Допускаємо, що Ви просто не звернули на неї уваги.
Зважаючи на ситуацію, що склалася, ми замінили розташування нових даних. Сподіваємося, що наразі інформація про зміни стала більш помітною.
Має сенс і Ваша пропозиція написати про необхідність приходити з відповідними документами. Приписку зроблено.
Ще раз дякуємо за звернення і його конструктивну тональність.
З повагою та побажанням здоров'я Вам і членам Вашої родини Ірина Танцура, старший медичний реєстратор поліклініки №8
Валентина Валентина написал(а) 15.06.2020 в 14:25:
Я житель ница Алексеевки, но декларацию на медобслуживание подписала в другой поликлинике (рядом с работой). Могу ли в этом случае продолжать лечиться в женской консультации Вашей поликлиники, где наблюдалась последние годы?
Спасибо за ответ.
Ответ от администратора: admin
Шановна Анно! Дякуємо за звернення. Наявність підписаної декларації дозволяє Вам звертатися на прийом до лікаря-гінеколога у будь-якій медичній установі України, яка має договір з Національною службою здоров’я України. Таким чином, відповідь на Ваше питання позитивна: Ви можете записатися на прийом до лікаря-гінеколога поліклініки №8, визначившись з персоналією лікаря.
Будемо раді надавати Вам медичну допомогу у нашому відділенні
Ольга Савенкова, завідувач жіночою консультацією поліклініки №8
Анна Анна написал(а) 12.06.2020 в 09:55:
Скажите, у меня тест показал две полоски? Мне нужно приходить или надо ещё ждать до 8 недели?
Чтоб стать на учёт
Анна
Ответ от администратора: admin
Шановна Анно! Візьміть до уваги, що огляд лікаря обов’язковий відразу після отримання позитивного тесту на вагітність. Дату взяття Вас на облік визначить лікар-кушер-гінеколог. Тож зверніться, будь-ласка, до жіночої консультації, не зволікаючи часу.
Ольга Савенкова, завідувач жіночою консультацією поліклініки №8

Запись на прием
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
http://8pol.city.kharkov.ua/?feed=rss2
222