Гостьова книга

Шановні відвідувачі сайту!

8-форум

Адміністрація поліклініки дякує всім, хто звертається на Гостьову сторінку сайту. Сподіваємося, що вона дозволить нам вести змістовний і доброзичливий діалог, який сприяє підвищенню якості медичного обслуговування у нашому медзакладі.

При цьому просимо врахувати, що ми залишаємо за собою право видаляти повідомлення, що містять образи, погрози, ненормативну лексику та спам.

 При наявності питань щодо некоректної роботи системи MedCardPlus в частині користування сервісом онлайн-запису на лікарські прийоми, реєстарції і т.і. користувачі можуть безпосередньо звернутися до служби техпідтримки на електронну пошту support@mcplus.com.ua 

Залишити новий запис у Гостьовій книзі

 
 
 
 
 
 
Поля зі значком * є обов’язковими для заповнення
473 записи
Анна Анна написав 16.01.2021 в 23:43:
Здравствуйте. Скажите, пожалуйста, работает ли сейчас сделать флюорографию в нашей поликлинике? Если нет, то подскажите, пожалуйста, к какому терапевтическому отделению я отношусь (адрес: пр. Победы ...).
Спасибо.
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Анно!
Флюорографічне обстеження проводиться за наявності електронного направлення лікаря-терапевта, з яким укладена декларація на надання первинної медичної допомоги або лікуючого лікаря-фахівця.
Терапевтичне відділення (амбулаторія Центру первинної медичної допомоги) -в залежності від того, у кого з лікарів-терапевтів обслуговується пацієнт.
Список можна переглянути за посиланням на сайті поліклініки:
https://8pol.city.kharkov.ua/%d1%81%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%8f-%d0%be-%d0%b2%d1%80%d0%b0%d1%87%d0%b0-%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b0%d0%bf%d0%b5%d0%b2%d1%82%d0%b0%d1%85-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d0%b8%d0%ba%d0%bb%d0%b8%d0%bd/?lang=ua
Флюорографічний кабінет працює в штатному режимі. Всі деталі з'ясовуйте у інформатора поліклініки за телефонами 725-11-40, 725-11-41
Ірина Танцура, старший медичний реєстратор
Галина Галина написав 14.01.2021 в 22:53:
Добрый день. Подскажите, пожалуйста, можно ли у вас заключить договор с семейным лекарем онлайн?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Галино!
Повідомляємо, що укладання декларації на надання первинної медичної допомоги в онлайн-форматі наразі не передбачено регламентуючими це питання документами МОЗ України. Пацієнт повинен звернутися особисто, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код, мобільний телефон.
Вам треба обрати лікаря, з яким Вм маєте намір заключити декларацію, та звернутися до нього у часи прийому без черги.
Відомості про лікарів-терапевтів - на сайті поліклініки за посиланням:
http://8pol.city.kharkov.ua/%d1%81%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%8f-%d0%be-%d0%b2%d1%80%d0%b0%d1%87%d0%b0-%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b0%d0%bf%d0%b5%d0%b2%d1%82%d0%b0%d1%85-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d0%b8%d0%ba%d0%bb%d0%b8%d0%bd/?lang=ua
Наталія Танько, заступник головного лікаря ЦПМСД
Наталия Наталия написав 13.01.2021 в 00:44:
Почему информатор отправляет всех, у кого есть температура и у кого нет в один кабинет 220?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Наталіє!
Реєстратори поліклініки направляють усіх пацієнтів, які мають (мали останніми днями) підвищену температуру або признаки ГРВІ до кабінету, у якому проводиться огляд пацієнтів з лихоманкою, що облаштований окремим входом.
Як правило, пацієнт сам називає причину звернення у поліклініку, реєстратор робить необхідні уточнення і, виходячи з цього, адресує пацієнта на огляд до лікаря.
Ірина Танцура, ст. медичний реєстратор КНП "МІська поліклініка №8" ХМР
Александр Александр написав 11.01.2021 в 21:19:
Добрый вечер. Могу ли я перезаключить договор с другим терапевтом в срочном порядке. Единственный раз обратился к своему семейному врачу, полнейшая безответственность. На данный момент прохожу лечение на дому по рекомендациям дежурного врача Малько ВА (у меня пневмания и отрицательный экспресс тест).
Мой контрактный врач Шадания Натела Мелитоновна, с которым хочу разорвать договор
Відповідь Адміністрації: admin
Шановний Олександре, вітаємо зі святами та бажаємо скорішого одужання!
Повідомляємо, що Ви можете обрати іншого лікаря-терапевта на свій розсуд. Порядок перезаключення декларації передбачає зверення у часи прийому до лікаря, з кандидатурою якого Ви визначилися (звертатися до Н.М. Шаданії з цього питання не треба). Необхідно мати при собі паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
Наразі у поліклініці укладання декларацій проводять не всі лікарі. Відомості про тих, хто їх укладає, містяться на сайті поліклініки за посиланням:
https://8pol.city.kharkov.ua/%d1%81%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%8f-%d0%be-%d0%b2%d1%80%d0%b0%d1%87%d0%b0-%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b0%d0%bf%d0%b5%d0%b2%d1%82%d0%b0%d1%85-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d0%b8%d0%ba%d0%bb%d0%b8%d0%bd/?lang=ua
Наталія Танько, заступник головного лікаря ЦПМСД
Татьяна Татьяна написав 29.12.2020 в 21:32:
Всех сотрудников нашей поликлиники поздравляем с наступающим новым годом. Желаем Вам здоровья , терпения ,везения и удачи в вашей нелегкой профессии. Спасибо Вам.
Татьяна Сорочинская
Відповідь Адміністрації: admin
Дуже вдячні Вам, шановна Тетяно! Бажаємо Вам щасливого Нового рооу, вдалих свят та міцного здоров'я!
Від колективу поліклініки, Олена Чумаченко, головний лікар
Татьяна Татьяна написав 29.12.2020 в 20:54:
Искренние новогодние поздравления и добрые пожелания всем медицинским работникам от семьи Хоролец.
В августе 2020 года мой супруг был доставлен в городскую больницу №7 с диагнозом ишемичный кардиоэмболический инсульт.
После выписки его состояние оставалось тяжелым: даже не сидел и нарушена ясность ума, левая рука и нога неподвижны. Мы обратились за помощью к невропатологу Е.А. Фортусовой и заведующей отделением паллиативной помощи Е.И. Шмагайло и отделением восстановительного лечения и реабилитации Я.А. Демковской. Очень просили помочь нам с реабилитационным массажем.
Нам помогли: с 9 октября по 23 октября и с 8 декабря по 21 декабря к нам приходил замечательный реабилитационный массажист Агеев Алексей Александрович. Очень признательны ему за профессионализм, золотые руки и терпение, ведь больному 85 лет (чего стоит уложить его на живот, чтобы массировать спину!). ясность ума у супруга возвращается, потихоньку оживает нога.
Очень надеемся, что в Новом году, в феврале, к нам снова придёт Агеев Алексей Александрович, которому мы очень благодарны!
Т.А. Хоролец
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Тетяно Анатоліївно! Вдячні Вам за звернення, Ваш теплий відгук та подяку нашим медичним працівникам. Бажаємо Вам сил та здоров’я, а Вашому чоловікові скорішого одужання. Готові й надалі надавати необхідну медичну допомогу.
Олена Чумаченко, головний лікар КНП «Міська поліклініка №8» ХМР
Владимир Владимир написав 25.12.2020 в 23:12:
Уважаемые медики нашей лучшей в Харькове поликлиники!
Читаю отзывы людей, которые благодарят Вас, и не могу остаться в стороне. Пациент я Ваш давнишний, но обращаюсь на приемы не часто, только в крайних случаях. При этом осознание того, что при необходимости тебе обязательно помогут, причем сделают это профессионально, с душой, поддержат и словом и эффективной медпомощью, придает спокойствия и уверенности. А это, согласитесь, немаловажный фактор, положительно сказывающийся на здоровье человека.
Оставайтесь островком стабильности, милосердия и гуманности. Вы нам всем ОЧЕНЬ нужны! Низкий поклон главному врачу Елене Станиславовне Чумаченко, всем, кто вместе с ней руководит деятельностью крупнейшей поликлиники города, всем врачам, медсестрам!
В преддверии новогодних праздников, которые проходят в такой непривычной для всех людей обстановке, от души желаю выстоять, сохранить здоровье, присутствие духа, преодолеть все трудности. Пусть в Новом году сбудется то, на что Вы надеетесь, о чем мечтаете!
Счастливого Нового 2021 года всем и каждому! Храни Вас всех Господь!
Владимир ЗАХАРОВ
Відповідь Адміністрації: admin
Шановний Володимире! Дуже приємно отримувати такі теплі слова подяки. Вдячність Вам від усіх нас.
Хай Новий рік буде для Вас та Ваших близьких людей добрим, щасливим і успішним. Здоров'я Вам міцного та всіляких гараздів!
Олена Чумаченко, головний лікар КНП "МІська поліклініка №8" ХМР
Aлла Викторовна Aлла Викторовна написав 25.12.2020 в 17:55:
Здравствуйте!
Я переболела на Ковид с осложнением (2-х сторонее воспаление легких) в начале ноября 2020 г.
Лечилась у семейного врача 8 поликлиники Перхун Виктории Николаевны.
Я хочу выразить ей благодарность за её оперативность. Я получала рекомендации в телефонном режиме. Я звонила в любое время, она всегда брала трубку и давала рекомендации, даже когда звонил мой сын, она спокойно давала рекомендации по поводу моего лечения. Она ни разу не бросила трубку, даже когда была на приёме.
Огромное спасибо Виктории Николаевне!
Также хочу выразить благодарность мобильной бригаде медсестер, которые ездили и делали уколы (у меня 2-х сторонее воспаление легких). Лена, Ирина и др., я не знаю их фамилий.
Они выбрали свою профессию по зову души. Низкий им поклон, таким врачам? как мой семейный врач Перхун Виктория Николаевна и сестричкам.
Спасибо!
С Уважением, Маслова Алла Викторовна. г. Харьков
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Алло Вікторівно, дуже вдячна за Ваш відгук та позитивну оцінку моєї праці.
Я та мої колеги-лікарі розуміємо, як потрібні наші знання та турбота про пацієнтів у цей надзвичайно складний час, що ми всі переживаємо.
Розуміння та підтримка і з боку лікарів, і з боку пацієнтів дуже допомагає у боротьбі з хворобою. А Ваші слова вдячності додають нам сил та енергії.
Бажаємо здоров’я!
Вікторія Перхун, лікар-терапевт поліклініки №8
Кирилл Кирилл написав 17.12.2020 в 17:42:
Здравствуйте, подскажите у вас можно сделать определение группы крови? Сколько времени необходимо ждать результатов?
Відповідь Адміністрації: admin
Доброго дня, шановний Кириле!
Повідомляємо, що клініко-діагностична лабораторія поліклініки №8 визначає групу крові та резус-фактор. Результат дослідження готовий у день забору крові (кров береться з вени).
Аналіз робиться за умови наявності направлення лікаря, з яким укладена декларація або лікуючого лікаря-фахівця. Місце забору крові – кабінет 215 (2- поверх) з 08.00 до 09.30.
Олександра Іговська, заступник головного лікаря з медичної частини
Лонич В.В. Лонич В.В. написав 16.12.2020 в 21:20:
Хочу щиро подякувати:
Головному лікарю Чумаченко О.С. за високу організацію роботи персоналу;
Начмеду Іговській О.М. за уміле вирішення всіх медичних питань, створення позитивної аури закладу;
Заступнику головного лікаря ЦПМСД Танько Н.Ю. за уміння у круговерті щоденних медичних проблем, бачення пацієнтів, їхніх проблем;
Сімейному лікарю Задолінній О.А. за високий професіоналізм, толерантність;
Заступнику головного лікаря з ЕТН Мокан А.С. за уміння вирішувати складні експертні питання, людяність;
Зав. амбулаторією №1 ЦПМСД Струкову Д.В. за професіоналізм, порядність.
Здоров’я всім Вам, гідної зарплати – Ви справжні герої; Слава Україні!
Ваш пацієнт, Кандидат медичних наук, Лонич В.В.
Відповідь Адміністрації: admin
Шановний Володимире Васильовичу, всі ми дуже вдячні Вам за увагу та чуйність, високу оцінку нашої праці. Гордимося, що у нас є такі пацієнти, як Ви! ВІд себе особисто та своїх коллег бажаю міцного здоров'я, добробуту, всіляких гараздів. З прийдешніми новорічними святами Вас та Ваших близьких!
Олена Чумаченко, головний лікар КНП «Міська поліклініка №8» ХМР
Dandy Happiness Dandy Happiness написав 11.12.2020 в 14:49:
Пожалуйста, сократить время между включением автоответчика и работником регистратуры для записи пациентов к врачу, так как сейчас в основном используются мобильные телефоны и при этом снимается много денег со счета. Сделайте контактный мобильный номер, хотя бы на любой оператор связи. Вы же работаете для пациентов.
Обращение написано из-за некорректного поведения работника регистратуры, которая не выслушивает пациента, а высказывает свои домыслы и из-за этого снимаются дополнительные деньги с мобильного из-за задержки оформления записи к врачу.
Спасибо!
Відповідь Адміністрації: admin
Вітаємо Вас, шановний пацієнте! Вдячні Вам за звернення.
З приводу порушеного Вами питання повідомляємо наступне.
Час очікування відповіді реєстратора поліклініки на вхідні дзвінки (як зі стаціонарних номерів, так і з мобільних) повною мірою залежить від завантаженості лінії. Кількість звернень до реєстратури особливо у першій половині дня дуже суттєва, крім телефонних дзвінків пацієнти звертаються особисто, що також потребує уваги реєстратора і певного часу.
Мобільний телефон у реєстратурі функціонує лише для прийому дзвінків про виклик лікаря додому, він працює з 08.00 до 11.00.
Про те, що Ви називаєте «домислами працівників реєстратури». У зв’язку з постійною завантаженістю та браком часу інформатор намагається зразу надати максимальну інформацію на звернення пацієнта, щоб оптимізувати тривалість розмови.
Наразі для вирішення вказаної Вами проблеми рекомендуємо нашим пацієнтам телефонувати для запису на прийом з 14.00 до 19.00 (у цей час пікове навантаження спадає і час очікування на дзвінки зменшується). Крім того, можна скористуватися послугою онлайн-запису (діє цілодобово), зареєструвавшись на порталі Helsi за посиланням:
https://helsi.me/find-by-organization/b43b2a92-b4c1-4b7d-8447-c9e88619bffe/doctors
Технічні питання, пов'язані з удосконаленням роботи IP-телефонії, знаходяться у зоні відповідальності обслуговуючої компанії, будемо обговорювати їх та спільно шукати додаткові можливості для вирішення.
Олена Чумаченко, головний лікар поліклініки №8
Лидия Лидия написав 10.12.2020 в 17:59:
Очень рада введению деклараций и появившейся возможности мне, жительнице Солоницевки, лечиться и наблюдаться в харьковской городской поликлинике №8.
Наконец-то, Бог дал мне замечательных докторов: кардиолога Дегтяреву Ольгу Валерьевну, эндокринолога Христенко Елену Викторовну и врача-терапевта Шмагайло Елену Ивановну.
Огромное всем спасибо, а также врачу УЗД Иговскому Сергею Станиславовичу.
И огромнейшая благодарность главному врачу Чумаченко Елене Станиславовне за прекрасную поликлинику и сотрудников. Я в прошлом врач, мне есть с чем сравнить!
Вы лучшие в Харькове!!!
С Новым, надеюсь, благополучным 2021 годом! Здоровья Вам, всем благополучия, благодарных пациентов, достойной оценки Вашего туда нашим государством!!!
РУСИНИК Лидия Васильевна, п. Солоницевка Харьковской области
Відповідь Адміністрації: admin
Дуже вдячні Вам, шановна Лідіє Василівно, за теплі слова та побажання!
Здоров'я Вам на довгі роки!
Олена Чумаченко, головний лікар поліклініки №8
Ольга Ольга написав 05.12.2020 в 16:55:
Доброго дня! В мене питання: якщо мій сімейний лікар захворів, до кого звертатися? Інформатор в поліклініці надав 2 варіанти дій: ні до кого не звертатися, бо ніхто не прийме, або писати заяву на зміну сімейного лікаря. Вважаю, що це не повинно бути так. Або повинен бути черговий лікар, або прийом має проводити завідувач відділенням. Моїй мамі 74 роки, вона має право на безкоштовні ліки від діабету, а тепер не може отримати на них рецепт, бо лікар захворів. І що тепер? Не лікуватися?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Ольго! По суті Вашого звернення повідомляємо наступне:
1. Лікар-терапевт Домніч С.,В., з якою укладена декларація Вашою мамою, має вийти з лікарняного через тиждень.
2. Якщо Вам необхідно терміново відвідати прийом лікаря-терапевта, то зверніться, будь-ласка до лікаря-терапевта Кириченко Г.А. , яка заміняє Домніч С.В. на час її відсутності. При наявності температури прийом пацієнтів проводиться у кабінетах 216, 217, 220, 221, облаштованих окремим входом.
3. Надання електронного рецепта по програмі «Доступні ліки» знаходиться виключно у компетенції лікаря-терапевта, з яким укладено декларацію. Такий порядок схвалено Національною службою здоров’я і його дотримуються всі лікарі Центрів первинної медико-санітарної допомоги.
Рецепти на «Доступні ліки» можуть виписуватися на 2-3 місяці наперед і це вирішує проблему у разі планової відсутності лікаря (відпустка, навчання тощо). Якщо виникає потреба у виписці рецепту, а довірений лікар відсутній, тоді НСЗУ рекомендує перепідписати декларацію з іншим лікарем. Для цього пацієнт звертається особисто на прийом, маючи з собою паспорт та ідентифікаційний код.
Олександра Іговська, заступник головного лікаря з медичної частини КНП «Міська поліклініка №8» ХМР
Наталья Наталья написав 02.12.2020 в 12:37:
Добрый день, хочу поделиться своими впечатлениями о работе врачей во время эпидемии коронавируса. Живу я на Героев Труда, но волею судьбы, у меня семейный врач Терновская Ольга Юрьевна, врач терапевт, которая работает в 8 поликлинике.
С первого дня заболевания и в течение последующих 30 дней, Ольга Юрьевна, в прямом смысле слова, была рядом начиная с 7-30 утра.
Я выражаю свою огромную благодарность за внимание, которое нам уделялось каждый день, за ее переживания (не верю, что она все делала автоматом, она, действительно, пропускала все через себя, она действительно болела за нас душой).
У меня много знакомых и родственников боролись с ковидом но, никто не смог вот так же высказать свои чувства. Если к тебе врач относится с пониманием и заботой, хочется кричать, что есть у нас настоящие врачи, есть нам к кому обращаться, есть еще вера в нашу медицину! Спасибо ВАМ!
Анатолий Анатолий написав 25.11.2020 в 15:24:
Добрый день. Помогите определеиться с выбором: стоит ли регистрироваться в Helsi? Имею доступ к интернету, но не совсем представляю возможности, которые дает эта регистрация.
Відповідь Адміністрації: admin
Шановний Анатолію, зареєструвавшись на порталі Helsi.mе Ви отримуєте можливість використовувати низку функцій, а саме:
-обрати лікаря для надання первинної медичної допомоги;
- переглянути графік прийому будь-кого з лікарів медзакладу;
- швидко записатися на прийом онлайн;
- отримати доступ до своєї електронної картки;
- переглянути поради та призначення лікаря щодо плану лікувань;
- отримати електронні направлення та рецепти;
- отримати консультацію сімейного лікаря у форматі відеоприйому.
При цьому зазначимо, що у ході роботи додаються нові актуальні сервіси та програмні рішення. Тож визначайтеся з Вашим вибором і приймайте рішення.
Принагідно нагадуємо, що для того, аби використовувати усі наявні сервіси, пацієнт має попередньо провести ідентифікацію в реєстатурі поліклініки, звернувшись до реєстратора особисто та пред'явивши паспорт.
Не маючи ідентифікації, можна лише проводити запис на лікарські прийоми.
Олена Клименко, модератор МІС Helsi, медична сестра КНП "МІська поліклініка №8" ХМР
Катерина Катерина написав 24.11.2020 в 15:32:
Дайте, будь ласка, відповідь на моє питання. Поміняла місце проживання, переїхавши до Харкова. На попередньому місці проживання користувалась рецептами на безкоштовні ліки по програмі. Яким чином я можу продовжити отримання ліків тут, у Харкові.
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Катерино, порядок отримання ліків по урядовій програмі «Доступні ліки» діє по всій країні за одним алгоритмом, запропонований НСЗУ.
Щоб отримати ліки за цією програмою зверніться до свого лікаря, який надає первинну медичну допомогу. В разі необхідності він призначить “Доступні ліки”, і випише е-рецепт на них. Інформація про номер рецепта та код підтвердження надходить у вигляді смс
Оберіть аптеку, яка бере участь в програмі і підписала договір з НСЗУ – така аптека має наліпку на дверях «Доступні ліки». Потрібно лише назвати номер рецепту фармацевту та обрати препарат з кількох, які вам запропонують.
Наталія Танько, заступник головного лікаря ЦПМСД
Настя Настя написав 18.11.2020 в 11:54:
Здравствуйте, скажите, пожалуйста, чтобы записаться на приём к психотерапевту, нужно ли идти к терапевту за направлением? Буду очень благодарна за помощь.
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Анастаcіє! У відповідності до діючого порядку для запису на прийом лікаря-психотерапевта необхідно мати електронне направлення, яке видається лікарем-терапевтом, з яким укладена декларація. Дякуємо Вам за звернення, будемо раді надати необхідну Вам медичну допомогу.
З повагою та побажанням здоров'я, Ольга Прасол, лікар-психотерапевт КНП "Міська поліклініка №8" ХМР
Игорь Игорь написав 23.10.2020 в 01:06:
Могу ли я записаться на рентген?
Відповідь Адміністрації: admin
Доброго дня, Ігоре! Проведення рентгенологічного обстеження пацієнтів поліклініки проводиться за наявності направлення лікуючого лікаря.
Якщо Ви не маєте укладеної декларації з лікарем-терапевтом нашого медзакладу, тоді необхідо пред'явити електронне направлення на рентгенологічне обстеження та роздруківку цього електронного направлення на паперовому носії, яке видане Вам у іншому медзакладі.
Звертатися у порядку живої черги до кабінетів 702, 704 на 7-й поверх поліклініки. Графік прийому можна з'ясувати у інформатора 725-1140, 725-11-41 або на сайті за посиланням:
http://8pol.city.kharkov.ua/%d1%80%d1%83%d1%81%d1%81%d0%ba%d0%b8%d0%b9-%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%84%d0%b8%d0%ba-%d1%80%d0%b0%d0%b1%d0%be%d1%82%d1%8b-%d0%b4%d0%b8%d0%b0%d0%b3%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b8%d1%87%d0%b5%d1%81%d0%ba/?lang=ua
Ірина Танцура, ст. медичний реєстратор поліклініки №8
Вадим Вадим написав 18.10.2020 в 22:26:
Здравствуйте. Возможно ли заключить декларацию с терапевтом онлайн ?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановний Вадиме!
Повідомляємо, що укладання декларації на надання первинної медичної допомоги в онлайн-форматі не передбачено регламентуючими це питання документами МОЗ України. Пацієнт повинен звернутися особисто, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код, мобільний телефон.
Вам треба обрати лікаря, з яким Вм маєте намір заключити декларацію, та звернутися до нього у часи прийому без черги.
Відомості про лікарів-терапевтів - на сайті поліклініки за посиланням:
http://8pol.city.kharkov.ua/%d1%81%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%8f-%d0%be-%d0%b2%d1%80%d0%b0%d1%87%d0%b0-%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b0%d0%bf%d0%b5%d0%b2%d1%82%d0%b0%d1%85-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d0%b8%d0%ba%d0%bb%d0%b8%d0%bd/?lang=ua
Наталія Танько, заступник головного лікаря ЦПМСД
Эдуард Эдуард написав 30.09.2020 в 14:50:
Мы, сотрудники дет. садов и школ, рады, что вернулась на медицинский осмотр, на прежнее место, Шадания Н. М.
Принципиальный, порой строгий человек, но честный и понимающий людей врач.
Просим оставить на ее в этой должности. Надеемся на понимание.
Жители микрорайона Алексеевки
Відповідь Адміністрації: admin
Шановний Едуарде, дякуємо за звернення!
Дуже приємно отримувати похвальні відгуки на адресу наших колег – лікарів поліклініки.
Інформуємо, що Натела Мелітонівна Шаданія наразі працює лікарем-терапевтом Центру первинної медико-санітарної допомоги та за сумісництвом є головою комісії з медичних оглядів на період декретної відпустки лікаря Улибіної О.Л.
Викладене у зверненні прохання беремо до відома та за можливості врахуємо його при вирішенні кадрових призначень.
З повагою, Олександра Іговська, заступник головного лікаря з медичної частини КНП "Міська поліклініка №8"
ХМР

Запись на прием
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
http://8pol.city.kharkov.ua/?feed=rss2
222