- Харківська міська поліклініка №8 - https://8pol.city.kharkiv.ua -

ПІДСУМКИ АНКЕТУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ КНП «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №8» ХМР (лютий-березень 2019 року)

Проведення анкетування ініційовано адміністрацією КНП «МП №8» ХМР і впроваджено в практику діяльності медустанови в якості одного з інструментів комунікації з жителями району обслуговування, які є пацієнтами поліклініки.

«Цей ефективний метод вивчення громадської думки ми застосовувати не вперше, – зазначає головний лікар поліклініки №8 Олена Чумаченко, – проводимо анкетування періодично з метою визначення оцінки якості медичної допомоги та організації роботи медустанови. Зібрані дані узагальнюються і аналізуються нами з подальшим обговоренням у колективі з метою прийняття управлінських рішень, врахування при поточному і перспективному плануванні роботи».

Особливості анкетування 2019 року:

Учасники анкетування:

Загальна кількість респондентів – 696;
пол: чоловіків – 35%, жінок – 65%;
вік: до 30 – 16%; 31-50 – 44%; старше 50 – 40%;
рід занять: працюючі – 49,8%, пенсіонери – 50,2%.

Результати анкетування:

У ході анкетування більше 45% респондентів висловили пропозиції щодо поліпшення якості  медичної допомоги, роботи електронної реєстратури, інформування пацієнтів, інших питань діяльності медустанови. Отримані та оброблені дані анкетування були вивчені і комісійно розглянуті адміністрацією поліклініки з обговоренням на оперативній нараді керівників структурних підрозділів. Затверджено план заходів щодо реалізації пропозицій, що надійшли, над його виконанням працює керівництво і члени колективу.

Адміністрація поліклініки інформує про зроблене:

Питання поліпшення якості медичних послуг, їх доступності для пацієнтів:

Удосконалення підходів в інформуванні пацієнтів про роботу поліклініки, впровадженні нововведень в її діяльність:

 Вирішення питань, пов’язаних з дотриманням санепідрежиму, комфортного перебування пацієнтів в поліклініці:

Адміністрація КНП «МП №8» ХМР дякує всім пацієнтів, які взяли участь в анкетуванні. Практика вивчення думки пацієнтів і реагування на пропозиції і зауваження залишається незмінною і буде продовжена з використанням анкетування та інших ефективних методів, що дозволяють підтримувати взаємокорисний діалог пацієнтів і медичних працівників поліклініки.

Олена Чумаченко, головний лікар КНП «Міська поліклініка №8» ХМР

DSC 2192
DSC 2202
DSC 2208
DSC 2209
DSC 2219
DSC 2226
DSC 2237
DSC 2242
DSC 2249
DSC 2254
DSC 2255
DSC 2257
DSC 2247
DSC 2259