Skip to main content
пр. Перемоги, 53 м. Харків, 61174 +38(057) 725-11-40, +38(057) 725-11-41

ГОСТЬОВА КНИГА САЙТУ КНП “МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №8” ХМР

Шановні відвідувачі сайту!

8-форум

Адміністрація поліклініки дякує всім, хто звертається на Гостьову сторінку сайту. Сподіваємося, що вона дозволить нам вести змістовний і доброзичливий діалог, який сприяє підвищенню якості медичного обслуговування у нашому медзакладі.

При цьому просимо врахувати, що ми залишаємо за собою право видаляти повідомлення, що містять образи, погрози, ненормативну лексику та спам.

Зверніть увагу, що відповіді на звернення надаються після проведення модерації, що потребує певного часу.

Залишити новий запис у Гостьовій книзі

 
 
 
 
 
 
Поля зі значком * є обов’язковими для заповнення
658 записів
Юлія Юлія написав 04.08.2022 в 12:09
Дуже дякую за відповідь
Юлія Юлія написав 03.08.2022 в 17:14
Доброго дня!
Мене звати Юлія, мені 21 рік.
Я хотіла б дізнатися, чи приймає наразі у Вашій лікарні лікар-пульмонолог? Так як мій лікар-пульмонолог, у якого я стою на обліку, наразі не в місті.
А я б дуже хотіла попасти саме до пульмонолога, так як вже 3 день колить у грудях. А 2 роки назад, я перенесла 2 операції. Також хотіла б запитати у Вас, чи можна у Вас зробити флюорографію планову?
Та якщо ж він працює, то можна записатися на прийом, будь ласка?
Буду дуже вдячна за відповідь.
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Юліє!
На жаль, лікар-пульмонолог не проводить прийому у нашій поліклініці у теперішний час. Флюорологічне обстеження також не проводиться.
У нас наразі можна пройти лише рентгенологічне обстеження (за наявності електронного направлення лікуючого лікаря)
Графік роботи рентгенкабінету можна переглянути на сайті медзакладу за посиланням: https://8pol.city.kharkov.ua/%d1%83-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%bb%d1%96%d0%bd%d1%96%d1%86%d1%96-%e2%84%96-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%bb%d1%8e%d1%94%d1%82%d1%8c%d1%81%d1%8f-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%b9%d0%be%d0%bc/?lang=ua
Якщо Ви маєте електронне направлення на консультацію лікаря-пульмонолога, можна звернутися до будь-якого медзакладу, де наразі ведуть прийоми лікарі цієї спеціальності.
З побажаннями здоров'я, М.В. Ушакова, в.о. директора КНП "Міська поліклініка №8" ХМР
Ирина Ирина написав 29.05.2022 в 13:48
Добрый вечер!
Подскажите, пожалуйста, МСЭКи сейчас работают или нет?
И как можно связаться с председателем этой комиссии для уточнения информации?
Я в настоящее время нахожусь в Виннице.
Спасибо!
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Ірино!
МСЕКи у Харкові, на жадь, ще не працюють. Якщо Ви знаходитесь у Вінниці,
можете звернутися до місцевої поліклініки та оформити документи за місцем тимчасового знаходження.
З побажаннями здоров'я, Анжела Мокан, заступник директора з експертизи тимчасової непрацездатності КНП "Міська поліклініка №8" ХМР
Наталія Наталія написав 27.05.2022 в 14:49
Добрый день! У моей мамы заключена декларация с врачом Вашей поликлиники. Ей необходим рецепт для получения инсулина. Три дня безуспешно пытаемся попасть на онлайн прием для получения рецепта хоть к какому-то врачу. Помогите, пожалуйста решить этот вопрос
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Наталіє! Вам треба зателефонувати одному з наш[з лікарів-ендокринологів з приводу отримання електронного рецепту.
Христенко Олена Вікторівна 09736448808
Різниченко Олексій Леонідович 0509778534
М.В. Ушакова, медичний директор КНП "МІська поліклініка №8" ХМР
Лариса Лариса написав 23.03.2022 в 18:00
Доброго дня! Мамі потрібні каплі в очі, лікар Василевський порекомендував звернутися до вас, стосовно гуманітарки, але телефон ніхто не бере. Підкажіть як отримати інформацію про наявність ліків?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Ларисо! Чергові лікарі поліклініки №8 ведуть прийом пацієнтів з понеділка по п'ятницю включно з 09.00 до 14.00.
Надання гуманітарної допомоги (наразі це препарати виробництва фармкомпаній Німеччини та Італії) проводиться у ці ж дні з 09.00 до 12.00.
Вхід у будівлю медзакладу з центрального входу, двері зачинені, треба скористуватися дзвінком, який розташований на вході.
М.В. Ушакова, медичний директор КНП МП №8 ХМР
Наталья Наталья написав 17.02.2022 в 21:45
Скажите пожалуйста, у каких врачей ещё есть места для заключения декларации? Спасибо
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Наталіє! На наступному тижні укладання декларацій будете проводити новий лікар Центру первинної медико-санітарної допомоги поліклініки. Слідкуйте за анонсами, ми повідомимо подробиці.
Принагідно нагадуємо, що для підписання декларації на надання первинної медичної допомоги, пацієнт має звернутися до обраного лікаря у час його лікарського прийому, бажано попередньо записатися. З собою треба мати паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
Наталія Танько, заступник медичного директора ЦПМСД
Надежда Надежда написав 17.02.2022 в 20:18
К сожалению, не так часто встречаются хорошие специалисты.
Хотелось бы отметить терапевта Лакинскую Елену Юрьевну. Очень грамотный и хороший врач и что не маловажно сопереживающий, а значит готовый помочь. Ещё очень хороший врач гинеколог Черная Татьяна Павловна Всегда очень внимательна, тактична и все объясняющая доктор, в лечении ничего лишнего, все только по делу. Слава Богу, что есть ещё такие врачи.
Відповідь Адміністрації: admin
Дякуємо Вам, шановна Надіє, за теплі слова про наших колег та за те, що обрали нашу поліклініку
Будьте здорові!
Маріанна Ушакова, медичний директор КНП "Міська поліклініка №8" ХМР
Светлана Светлана написав 15.02.2022 в 14:47
Спасибо вам огромное🥰
Відповідь Адміністрації: admin
Дякуємо Вам, шановна Світлано, за зверннення та Ваше рішення обрати для укладання декларації лікаря нашого медичного закладу.
Здоров'я Вам міцного!
Лілія Вітченко, в.о. завідувачки амбулаторії №2 Центру ПМСД поліклініки №8
Яна Яна написав 15.02.2022 в 14:44
Дякую за відповідь. Яким чином я можу перевірити відомості, які внесені у декларацію? "Дія" дає відповідь, що в електронній системі охорони здоров'я немає запису про встановлення діагнозу. Що лікар повинен встановити діагноз та не внести його в електронну систему.
Відповідь Адміністрації: admin
Вітаємо Вас, шановна Яно!
У Вашій карті внесені необхідні відомості про захворювання на Covid-19.
Якщо Дія не бачить Ваших відомостей у електронній системі, то можна припустити, що у самій декларації допущена помилка.
Вам треба звернутися до лікаря, з яким укладена декларація, маючи з собою паспорт та ідентифікаційний код для звірки змісту декларації та з'ясування причини, з якої не функціоную сертифікат.
Юлія Шибіцька, лікар Центру ПМСД поліклініки №8, регіональний тренер з організації проведення щеплень від COVID-19
Яна Яна написав 14.02.2022 в 19:29
Добрый день. Подскажите, пожалуйста, когда отобразится информация в приложении "Дія" о выздоровлении (положительный тест внесён в мою карту 24.01.2022, виден в helsi)? Спасибо
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Яно!
Повідомляємо Вам, що сертифікат про одужання хворих на Covid-19 формується через 16 днів від отримання позитивного тесту (мається на увазі виключно ПЛР-тест).
Якщо на даних час сертифікат не генерується, Вам слід звернутися до техпідтримки застосунку Дія, де мають надати роз'яснення про причину відсутності відомостей та підкажуть куди звернутися далі.
Ваша карта була переглянута, у ній значиться коректне оформлення.
Не виключено, що могла бути допущена помилка при укладанні декларації, що також може стати причиною ситуації, яку Ви описали. Тож є сенс перевірити відомості, внесені у декларацію.
Юлія Шибіцька, лікар Центру ПМСД поліклініки №8, регіональний тренер з організації проведення щеплень від COVID-19
Светлана Светлана написав 14.02.2022 в 11:28
Здравствуйте! Можно ли у вас уточнить почему врач отменил мою запись?
Я забронировала запись на приём к Покусай, у неё открыта запись на подписание деклараций, хотела заключить договор.
Відповідь Адміністрації: admin
Вітаємо Вас шановна Світлано!
Справа у тому, що Валерія Петрівна Покусай була на лікарняному, відтак запис скасовано з причини відсутності лікаря.
Вам треба записатися на прийом ще раз. Перепрошуємо за незручності.
Лілія Вітченко, в.о. завідувачки амбулаторії №2 Центру ПМСД поліклініки №8
Руслан Руслан написав 13.02.2022 в 19:07
Здравствуйте! Я хочу получить третью, бустерную вакцинацию AstraZeneca. Однако я хочу сделать ее раньше рекомендованного срока в три месяца после второй вакцинации (вторая была сделана 04.02.22, CoronaVac). Могу ли я ее сделать уже сейчас, и отобразится ли она в сертификате вакцинации в Дие как третья бустерная?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановний Руслане! Відповідно до роз'яснень МОЗ України бустерна доза вводиться через 6-9 місяців після основного щеплення. Наш медзаклад керується у своїй роботі загальноприйнятими стандартами проведення вакцинації. Ми не можемо надати Вам послугу, про яку Ви пишете.
У додатку Дія введення бустеру підтягується лише за умови виконання його у встановлені терміни
НаталіяТанько, заступник медичного директора Центру ПМСД поліклініки №8
Елена Елена написав 05.02.2022 в 19:47
Скажите пожалуйста, как поменять семейного врача? Можно ли это сделать за маломобильного пациента? И кто из врачей поликлиники еще подписывает декларации. спасибо за ответ
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Олено!
Для заміни лікаря, з яким укладена декларація, до нього звертатися Вас не потрібно.
Просто оберіть собі іншого фахівця та прийдіть до нього у часи прийому, маючи при собі паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
Наразі у нашій поліклініці декларації укладає лікар загальної практики - сімейний лікар Покусай В.П. Бажано попередньо записатися до неї на прийом. Усі питання, пов'язані з укладанням декларації, вирішуйте з лікарем.
Наталія Танько, заступник медичного директора Центру ПМСД
Руслан Руслан написав 05.02.2022 в 15:07
Спасибо большое за ответ
Відповідь Адміністрації: admin
Звертайтесь, шановний Руслане! Готові допомагати усім нашим пацієнтам. Здоров'я Вам та всіляких гараздів.
Наталія Танько, заступник медичного директора ЦПМСД
Руслан Руслан написав 03.02.2022 в 18:56
Здравствуйте! Спасибо за ответ. Я заключил декларацию, и теперь я бы хотел получить свидетельство о вакцинации с печатью. Подскажите пожалуйста, когда и во сколько я могу это сделать? А также выдается ли свидетельство на английском?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановний Руслане, усі питання Ви маєте вирішувати зі своїм сімейним лікарем.
Щодо отримання сертифікату.
Для отримання COVID-сертифікату в поліклініці №8 необхідно звернутися до кабінету №213, 2-й поверх (попередній запис не потрібний). З собою необхідно мати закордонний паспорт (при його відсутності – паспорт громадянина України).
Графік роботи кабінету: понеділок – п’ятниця з 09.00 до 16.00, перерва з 13.00 до 14.00.
Англійською мовою - так, видається.
Детальніше - на сайті поліклініки:
https://8pol.city.kharkov.ua/%d1%83-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%bb%d1%96%d0%bd%d1%96%d1%86%d1%96-%e2%84%968-%d0%b7%d0%b0%d0%bf%d1%80%d0%b0%d1%86%d1%8e%d0%b2%d0%b0%d0%b2-%d0%ba%d0%b0%d0%b1%d1%96%d0%bd%d0%b5%d1%82-%d0%b2/?lang=ua
З повагою, Наталія Танько, заступник медичного директора Центру ПМСД поліклініки №8
Диана Диана написав 02.02.2022 в 20:57
В 8-ой поликлинике работает самый лучший эндокринолог- Ризниченко Алексей Леонидович! Очень благодарна ему за консультации, лечение, отзывчивость и его профессионализм! Всем родственникам, друзьям и знакомым его советую и все остались очень довольны!
Руслан Руслан написав 02.02.2022 в 19:21
Здравствуйте! Я хотел бы заключить договор с семейным врачом в поликлинике.
Могу ли я это сделать? Если да - то когда, во сколько, и что нужно при себе иметь?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановний Руслане! У даний час декларації укладає лікар Покусай Валерія Петрівна.
Вам можна попередньо записатися до неї на прийом (у реєстратурі поліклініки тел. 725-11-40, 725-11-41 або через інформсистему Helsi (цілободово) за умови реєстрації на сайті за посиланням
https://helsi.me/clinic/b43b2a92-b4c1-4b7d-8447-c9e88619bffe/doctors
Як варіант можете прийти у часи прийому лікаря та потрапити до неї у порядку живої черги між пацієнтами, які приходять укласти декларацію.
Графік прийому лікаря пн. 15-19, ср, пт. 13-17, чт. 8-12.
С собою необхідно мати паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
Наталія Танько, заступник медичного директора ЦПМСД поліклініки №8
Людмила Людмила написав 01.02.2022 в 11:40
Почему записаться к врачу - просто квест какой-то? Сначала через терапевта получить направление. Ну ладно. Потом записаться через HELSI - где даже как только высвечивается новый день - уже все места заняты. Я только раз попала на свободное время. Второй вариант - регистратура. Ну, с 10 раза возможно кто-то возьмет трубку. Звоню на два номера. Причем сразу включается автоответчик. Т.е. снимает деньги за ожидание. Зачем этот автоответчик?
И вообще, я не видела такой там загрузки и очереди, что нет времени поднять трубку. Каменный век какой-то.
Запишите меня кто-то к эндокринологу
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Людмило! З приводу порушених Вами питань повідомляємо наступне.
Лікар-ендокринолог Різниченко О.Л наразі у відпустці (з 31.01.22 до 15.02.22). Якщо Вам необхідно терміново відвідати прийом фахівця цього профілю, то, маючи електронне направлення на консультацію лікаря-ендокринолога, пацієнт може звернутися до будь-якого медичного закладу за умови наявності договору між медзакладом та Національною службою здоров'я України.
Щодо діючого порядку проведення консультацій вузькопрофільними фахівцями: згідно регламентуючих документів МОЗ України вони можливі лише після отримання електронного направлення сімейного або лікуючого лікаря.
Запис проводиться онлайн у цілодобовому режимі на сайті інформсистеми Helsi або через реєстратуру поліклініки т. 725-11-40, 725-11-41, де працює колл-центр. Алгоритм прийому дзвінків наступний: після набору номера реєстратури система ставить дзвінок пацієнта у чергу, тобто треба не перебирати знову номер, а чекати відповіді, інакше після нової спроби зателефонувати повторний дзвінок знову потрапляє у кінець черги очікування.
Зверніть увагу: запис до лікаря-ендокринолога відкривається після 15 числа поточного місяця на наступний місяць.
З повагою, Маріанна Ушакова, медичний директор КНП МП №8 ХМР
Вера Вера написав 31.01.2022 в 15:41
Подскажите , сколько стоит сдать анализ на хеликобактер?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Віро!
Аналіз на хелікобактер у клінічно-діагностичній лабораторії нашої поліклініки не проводиться. Ви можете звернутися до приватної лабораторії.
З повагою, Маріанна Ушакова, медичний директор КНП МП №8 ХМР
Кристина Кристина написав 31.01.2022 в 14:42
Здравствуйте, в какое время можно сделать тест на ковид?
Відповідь Адміністрації: admin
Графік робото кабінету по забору біоматериалу для ПЛР-тесту:
понеділок - п'ятница
09.00—12.00, 13.30-15.30
Роз'яснення щодо підготовки до здачі тесту:
https://8pol.city.kharkov.ua/%d1%8f%d0%ba-%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%b8%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be-%d0%bf%d1%96%d0%b4%d0%b3%d0%be%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d1%82%d0%b8%d1%81%d1%8f-%d0%b4%d0%be-%d0%b7%d0%b4%d0%b0%d1%87%d1%96-%d0%bf/?lang=ua
Наталія Танько, заступник медичного директора Центру ПМСД


  • інформатор, реєстратори +38 (057) 725-11-40, 
    +38 (057) 725-11-41

  • приймальня директора +38 (057) 725-11-51

  • поліклініка №8 у соцмережах

  • © 2016- КНП «Міська поліклініка №8»  ХМР

  • пр. Перемоги, 53, м. Харків, 61174, Україна

При повному або частковому використанні матеріалів сайту посилання обов’язкове

Запись на прием
222