contact-us

ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАТУРА

ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ “ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАТУРА ДЛЯ МЕДУСТАНОВ м. ХАРКОВА”

У 2016 році на базі КЗОЗ “Харківська міська поліклініка №8” було реалізовано пілотний проект “Електронна реєстратура для медустанов м. Харкова”, що спрямований на  підвищення доступності медичної допомоги та якості обслуговування пацієнтів. Проект був ініційований Департаментом охорони здоров’я Харківської міськради, впроваджувався він за підтримки Харківського міського голови Геннадія Кернеса.

Його учасниками виконаний великий об’єм робіт організаційного характеру, розроблено програмне забезпечення, створена необхідна матеріально-технічна база, проведено навчання персоналу, новації поетапно впроваджувались у практичну діяльність.

ПЕРЕДІСТОРІЯ

 З 2011 року за рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради почато створення інформаційної системи установ охорони здоров’я м. Харкова на базі єдиної  інформаційної системи міськради, до якої наразі вже підключено 90 установ.

Нагадаємо, що діюча інформаційна система вирішує такі завдання, як

  • забезпечення оперативного обміну інформацією між установами;
  • автоматизація і централізація збору звітної і адміністративної інформації;
  • забезпечення відмовостійкості функціонування АС диспетчерського управління служби швидкої медичної допомоги міста.

Інформаційна система “Електронна реєстратура” є одним з  елементів діючої інформаційної системи, її логічним продовженням, причому досить важливим, оскільки має явно виражену соціальну спрямованість. Досвід використання подібного алгоритму, накопичений у інших державах, а також у окремих українських медустановах приватної форми власності показали спроможність і перспективність такого підходу.

ПАРТНЕРИ ПРОЕКТУ

З метою впровадження “Електронної реєстратури” у харківських реаліях куратором проекту – Департаментом охорони здоров’я ХМР – був визначений пілотний майданчик, яким стала одна з найбільших лікувально-профілактичних установ Шевченківського району і Харкова – КЗОЗ “ХМП №8». Вибір був обумовлений наявністю у колективі необхідного потенціалу та його відкритцсть до інновацій.

Ініціативу у справі забезпечення технічного наповнення проекту взяли на себе керівництво і фахівці КП “Міський інформаційний центр”, що працює на цьому ринку майже півтора десятки років.

Об’єднання зусиль учасників проекту, вироблення стратегії та тактики спільних дій слугувало відправною точкою нововведень у існуючу практику роботи медустанови.

ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ

Основними завданнями проекту “Електронна реєстратура”, що реалізовано у поліклініці №8, є:

  • підвищення доступності медичної допомоги і якості обслуговування пацієнтів;
  • поліпшення і оптимізація роботи реєстратури медустанови, спрощення процесу взаємодії з іншими структурними підрозділами поліклініки;
  • впровадження інформаційних технологій як невід’ємної частини функціонування сучасної медустанови, активне залучення до їх використання медичного персоналу.

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ

 У результаті реалізації пілотного проекту в поліклініці функціонує сучасний колл-центр, здійснена автоматизація роботи реєстратури та оптимізація роботи структурних підрозділів, функціонує сучасний веб-сайт, що містить велику кількість інформаційно-просвітницького контенту, завдяки створенню зручного онлайн сервісу став реальністю дистанційний запис на прийом до лікаря та виклик лікаря додому. Таким чином, проект зробив можливим застосування нового сучасного підходу до питань медичного обслуговування жителів району і поліпшення якості роботи лікувальної установи в цілому.

У кінці травня 2016 року в поліклініці №8 пройшла презентація проекту “Електронна реєстратура для медустанов м. Харкова” для більш ніж 60-ти керівників лікувально-профілактичних медичних установ міста.

Вони мали можливість познайомитися з впровадженими нововведеннями безпосередньо на робочих місцях:  у реєстратурі поліклініки, лікарських кабінетах. Зокрема, вони відвідали жіночу консультацію, хірургічне відділення, відділення статистики, колл-центр.

Медпрацівники поліклініки №8 розповіли гостям про роботу з використанням інформаційних технологій, показали, як на практиці застосовується програмне забезпечення, відповіли на численні питання.

Підводячи підсумки зустрічі, директор Департаменту охорони здоров’я Юрій Сороколат із задоволенням констатував, що пілотний проект можна вважати успішним, оскільки він приніс цілком конкретні позитивні результати. Був відмічений істотний вклад у цю нову й перспективну справу колективу поліклініки, її керівника Олени Чумаченко, а також фахівців Міського інформаційного центру, які створили затребуваний інноваційний продукт.

У планах учасників проекту – його подальший розвиток. Він наповнюється новим змістом, вирішуючи певні актуальні завдання. Так, на черговому етапі це питання впровадження дистанційного запису пацієнтів на обстеження (мамографія, УЗД та ін.), об’єднання програм по статистичної звітності, комп’ютеризація кабінетів медичних працівників.

Досвід КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №8» по створенню електронної реєстратури успішно використовується у комунальних медичних закладах міста.

DSC 1442 (Large)
DSC 1443 (Large)
DSC 1459 (Large)
Header13
DSC 0672. Medium
06 (Large)
DSC 7149. (Medium)
DSC 7150 (Medium)
DSC 7166. (Medium)
DSC 7183 (Medium)
DSC 7195 (Medium)
DSC 7215 (Medium)
DSC 1549. (Large)
DSC 7199 (Medium)
DSC 1540. (Large)
DSC 0730 (Large)
DSC 0747. (Large)
Х2 (2)  РВ 2 подбор карточек (Medium)
DSC 0769(1) (Large)
DSC 6603 (Medium)
DSC 0737.(1) (Large)
DSC 0783(1) (Large)
DSC 1399  (Large)
DSC 0780(1) (Large)
DSC 1615. (Large)
DSC 1590. (Large)
DSC 1591. (Large)
Запись на прием
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
http://8pol.city.kharkov.ua/?feed=rss2
222