ЧИ МОЖНА ЗМІНИТИ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ПАЦІЄНТА В ДЕКЛАРАЦІЇ?

Якщо у пацієнта змінився номер телефону, інформацію про це обов’язково потрібно оновити, адже саме на вказаний в декларації номер приходить, наприклад, СМС з номером рецепту і кодом підтвердження на «доступні ліки» або номер електронного направлення.

❓Як змінити номер телефону в декларації❓

➡️ Для цього необхідно звернутися до лікаря, з яким підписана декларація, з проханням внести зміни.

➡️ Якщо ж ви повністю втратили доступ до вказаного в декларації номеру телефону і не маєте, відповідно, можливості отримувати на нього смс з кодом підтвердження та проходити аутентификацію, то  змінити номер можна через електронну форму на сайті Національної служби здоровʼя України (НСЗУ) у розділі «Громадянам».  (https://service.e-health.gov.ua/gromadyanam)

➡️ Щоб подати запит, потрібно вказати прізвище, ім’я та по батькові, дату народження, ідентифікаційний номер, документ, що посвідчує особу, його серію та номер. А також накласти кваліфікований електронний підпис  (отримати його можна у Державній фіскальній службі, Казначействі, Приватбанку, у платних надавачів електронних довірчих послуг тощо).

➡️ За цим запитом пацієнта НСЗУ змінює налаштування, і з’являється можливість оновити номер телефону.

➡️ Щоб перевірити статус поданого запиту, використовуйте сервіс «Перевірка стану запиту» на сайті НСЗУ.

Там потрібно ввести реєстраційний номер запиту. ❗️Збережіть його після подачі запиту.

➡️ Після того, як запит буде виконаний і метод аутентифікації, тобто попередній номер телефону анулюється, необхідно звернутись до лікаря, з яким уклали декларацію, й оновити свій номер телефону.

🔎 Джерело: сайт МОЗ

Теги:

Роздрукувати Роздрукувати
Запись на прием
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
http://8pol.city.kharkov.ua/?feed=rss2
222