Skip to main content
пр. Перемоги, 53 м. Харків, 61174 +38(057) 725-11-40, +38(057) 725-11-41

ГОСТЬОВА КНИГА САЙТУ КНП “МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №8” ХМР

Шановні відвідувачі сайту!

8-форум

Адміністрація поліклініки дякує всім, хто звертається на Гостьову сторінку сайту. Сподіваємося, що вона дозволить нам вести змістовний і доброзичливий діалог, який сприяє підвищенню якості медичного обслуговування у нашому медзакладі.

При цьому просимо врахувати, що ми залишаємо за собою право видаляти повідомлення, що містять образи, погрози, ненормативну лексику та спам.

Зверніть увагу, що відповіді на звернення надаються після проведення модерації, що потребує певного часу.

Залишити новий запис у Гостьовій книзі

 
 
 
 
 
 
Поля зі значком * є обов’язковими для заповнення
658 записів
Светлана Светлана написав 31.01.2022 в 14:39
Спасибо!
Это именно тот вопрос, который меня интересовал.
Відповідь Адміністрації: admin
Звертайтесь, завжди готові допомогти.
Здоров'я Вам міцного!
Ніна Струкова, завідувачка амбулаторії №2 Центру ПМСД поліклініки №8
Светлана Светлана написав 31.01.2022 в 14:33
Добрый день!
Подскажите, какие врачи терапевты открыты для записи?
Відповідь Адміністрації: admin
Вітаємо Вас, шановна Світлано! Не зовсім зрозуме Ваше питання. Можливо, Ви мали на увазі підписання декларацій?
Наразі декларації на надання первинної медичної допомоги укладає лікар загальної практики-сімейний лікар Покусай В.П.
Детальніше про лікаря - на сайті поліклініки:
https://8pol.city.kharkov.ua/%d1%83-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%bb%d1%96%d0%bd%d1%96%d1%86%d1%96-%e2%84%968-%d1%82%d1%80%d0%b8%d0%b2%d0%b0%d1%94-%d1%83%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%b4%d0%b5%d0%ba-2/?lang=ua
З повагою, Ніна Струкова, завідувачка амбулаторії №2 ЦПМСД
Ярослав Ярослав написав 31.01.2022 в 13:01
Здравствуйте, сдавал тест на коронавирус, и получил положительный результат 26-го. Симпомы ушли на 2-3 день, когда я могу сдать повторный тест на ковид?
Відповідь Адміністрації: admin
Доброго дня, шановний Ярославе!
На Ваше питання відповідаємо наступне:
Лікування проводиться протягом 14 днів. Повторне ПЛР-тестування не проводиться, пацієнт приступає до роботи.
З побажанням скорішого одужання, Наталія Танько, заступник медичного директора ЦПМСД
Елена Елена написав 28.01.2022 в 21:14
А подскажите пожалуйста,есть в поликлинике врач который может помочь,у меня возможно аллергия на животных, сильно течет с носа,чихание и чешется нёбо,я просто не знаю какой врач это поможет вылечить
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Олено! Вам треба звернутися до лікаря, з яким Ви маєте укладену декларацію на надання первинної медичної допомоги. Лікар надасть Вам електронне направлення до фахівця-алерголога. З ним можна буде звернутися до поліклініки №27, де проводяться консультаційні прийоми для хворих цього профілю.
Наталія Танько, заступник медичного директора ЦПМСД
Елена Елена написав 28.01.2022 в 18:03
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, в поликлинике есть врач аллерголог?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Олено!
На жаль, у нашій поліклініці фахівця вказаної Вами спеціальності у штаті немає. Але Ви можете звернутися до сімейного лікаря, який за потреби може надати електронне направлення, що є підставою для звернення до будь-якого медзакладу, де проводить прийом лікар-алерголог (за умови, що цей заклад має укладений договір з НСЗУ).
З повагою та побажанням здоров'я, Ірина Танцура, ст. медичний реєстратор
Елена Елена написав 25.01.2022 в 17:21
Добрый день.
Хочу выразить сердечную благодарность за оказание квалифицированной помощи врачу-терапевту Перхун Виктории Николаевне.
Выбрав Викторию Николаевну своим семейным врачом, мы сделали правильный выбор, и уже третье поколение в нашей семье доверяет её опыту и профессиональной интуиции.
Её добросовестное отношение к работе и пациентам, выше всяких похвал.
Она истинный врач, сочетающая в себе высокий профессионализм, милосердие и трудоголизм, в первую очередь думающая о пациентах и их болезнях, а уж потом о себе.
Оперативная и готовая в любую минуту прийти на помощь или провести консультацию в телефонном режиме.
Огромное спасибо ей за чуткость и внимание к больным, здоровья и успехов в нелегком труде.
Алексей Алексей написав 20.01.2022 в 22:31
Добрый день. Вчера получил положительный тест на ковид. Семейный врач заболел на звонки не отвечает. Куда и к кому обратиться для открытия больничного?
Відповідь Адміністрації: admin
Шановний Олексію!
Вам треба звернутися до кабінетів прийому пацієнтів з підтвердженим діагнозом Covid-19 або з підозрою на це захворювання - кабінети 216, 220, 221 (вхід з тильного боку будівлі поліклініки).
Графік роботи кабінетів: понеділок-п'ятниця 08:00 - 13:00, 14:00 -18:00, субота та неділя 09:00-13:00, 14:00-17:45. Телефон для довідок 725-11-56.
Бажаємо скорішого одужання.
З повагою, Ірина Танцура, ст. медичний реєстратор
Viktoria Viktoria написав 20.01.2022 в 00:38
Здравствуйте!
При оформлении электронного больничного листа выдало ошибку обработки данных и рекомендовали обратиться в пенсионный фонд
В пенсионном фонде сказали что это из за того что в поликлинике не изменили мою девичью фамилию на новую в базе министерства здравоохранения, в Хэлси и в базе терапевта новая фамилия, проверьте пожалуйста, везде ли ее поменяли. Мой терапевт Кириченко
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Вікторіє Сергіївно!
Для вирішення питання, яке Ви порушили у своєму зверненні, Вам необхідно особисто звернутися лікаря, з яким Ви уклали декларацію на надання первинної медичної допомоги. З собою слід мати паспорт, ідентифікаційний код, мобільний телефон.
Попередньо зателефонуйте лікарю Кириченко Г.А. та узгодьте з нею день і час Вашого візиту.
З побажанням здоров'я, Наталія Танько, заступник медичного директора Центру ПМСД
Ольга Ольга написав 16.01.2022 в 12:04
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, які вакцини від ковіду доступні у поліклініці для пацієнтів.
ДЯкую
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Ольго!
З 17.01.2022 року у кабінеті щеплень поліклініки №8 у наявності такі вакцини для проведення вакцинації від Covid-19:
Phizer - для вакцинації, ревакцинації та введення бустерної дози;і вакцина Coronovac - поки що відсутня.
Звертайтесь, будь ласка. Графік прийому кабінету щеплень - на сайті поліклініки та сторінці поліклініки у Фейсбук.
https://8pol.city.kharkov.ua/%d0%b2%d0%b0%d0%ba%d1%86%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%82%d0%b8-covid-19-%d1%83-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%bb%d1%96%d0%bd%d1%96%d1%86%d1%96-%e2%84%968-%d0%b1%d0%b5/?lang=ua
Наталія Танько, заступник медичного директора ЦПМСД
Александра Александра написав 13.01.2022 в 13:10
В переддень чудового свята - Старого Нового року - наші вітання працівникам поліклініки. Дякуємо, що і у будні, і у свята допомагаєте нам у протистоянні з хворобами та пандемічними загрозами.
Святкового усім настрою, міцного здоров'я, затишку та добра!
Валентина Валентина написав 08.01.2022 в 00:49
З Різдвом Христовим, шановні медичні працівники!
Усім Вам добра, миру, душевного спокою та Божої любові! Нехай у Ваших сім'ях панує злагода і, достаток!
Дякуємо, що Ви поруч з нами у складні часи.
Veronika Veronika написав 01.01.2022 в 21:33
Здоровья, благополучия и процветания в 2022 года!❤
Вероника Ларикова
Татьяна Татьяна написав 31.12.2021 в 19:32
Коллектив 8-ой поликлиники поздравляем
с праздниками. Спасибо за Вашу работу.
Татьяна Сорочинская
Валентина Валентина написав 31.12.2021 в 16:12
Весь коллектив 8 поликлиники с Наступающим2022 годом! Успехов и процветания!
Валентина Чудакова
Ольга Ольга написав 31.12.2021 в 15:37
Поздравляю лично Елену Станиславовну и всю команду поликлиники с Новым годом!!! Здоровья и счастья Вам и вашим семьям!!!
Ольга Матюта
Анн Анн написав 31.12.2021 в 00:19
Уважаемые медицинские работники!
Наши сердечные поздравления с Новым Годом! В уходящем году и Вы, наши ангелы-спасители, и мы Ваши пациенты прожили немало тревожных дней, связанных с пандемией.
Искренне желаем, чтобы Новый 2022 год принес всем нам надежду и вернул к привычной жизни.
От души желаем каждому из Вас счастливого года. Пусть сбудется все, что задумано! Всем Вам здоровья, мира, достатка, уверенности и оптимизма.
Анна Чернова, Виктория Чернова
Яна Яна написав 28.12.2021 в 21:33
Здравствуйте! Со мной связалась медсестра врача. Все получилось, в helsi потянулась вся информация. Спасибо! С Наступающим Новым годом!
Відповідь Адміністрації: admin
Вітаємо Вас, шановна Яно!
Завжди раді допомогти нашим пацієнтам.
Дякуємо за Вашу увагу та вітання.
З прийдешнім Новим 2022 роком Вас! Нехай він буде щасливим! Бажаємо Вам доброго здоров'я та всього самого найкращого!
З повагою, Валерія Покусай, лікар загальної практики - сімейний лікар поліклініки №8
Яна Яна написав 28.12.2021 в 18:04
Добрый день. 20.12.2021 я переподписала декларацию с врачом Покусай В. П. Была на приёме со своими документами. До сих пор не могу пользоваться helsi, т.к. пишет, что мне необходимо обратится непосредственно к своему врачу с документами для подтверждения личных данных. Я работаю, с 9-00 до 18-00, ещё раз подъезжать в поликлинику, мне надо отпрашиваться. Да и до Нового года записи нет... Как обновить мои данные, чтобы я могла пользоваться helsi?
Відповідь Адміністрації: admin
Вітаємо Вас, шановна Яно!
Ваше звернення передано лікарю, з яким ви уклали декларацію. Після з'ясування обставин щодо ситуації зі збоєм у медінформсистемі Хелсі Вам зателефонує медсестра лікаря Покусай В.П.
Світлана Юрченко, адміністратор сайту
Наталья Наталья написав 22.12.2021 в 15:08
Мне надо записать к терапевту Лакинской на завтра.
Відповідь Адміністрації: admin
Шановна Наталіє! Запис на лікарські прийоми проводиться у реєстратурі поліклініки, куди пацієнт може звернутися особисто або по телефону 725-11-40, 725-11-41. Крім того Ви можете скористатися онлайн-записом за умови реєстрації на порталі медінформсистеми Helsi.
Детальніше - на нашому сайті за посиланням:
https://8pol.city.kharkov.ua/%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%84%d1%96%d0%ba-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%b9%d0%be%d0%bc%d1%96%d0%b2-%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%b0%d1%80%d1%96%d0%b2-%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b0%d0%bf%d0%b5%d0%b2%d1%82%d1%96%d0%b2-%d1%86/?lang=ua
Ірина Танцура, старший медичний реєстратор поліклініки №8
Наталия Наталия написав 12.12.2021 в 22:48
Здравствуйте. Как можно записаться на аквааэробику для похудения? какие нужны справки? какое расписание и цена? спасибо.
Відповідь Адміністрації: admin
Вітаємо Вас, шановна Наталіє!
Для відвідування занять з аквааеробіки необхідно попередньо підготувати довідки:
- про стан шкіряних покровів та слизових (береться у лікаря-дерматолога);
- відвідати з цією довідкою терапевта, який дає відповідне заключення та направлення на проходження досліджень;
- результати флюорографічного обстеження, мамографії (для жінок 40+), огляд гінеколога, аналізи на ентеробіоз та кал на яйце глист.
Графік роботи басейну: пн, ср, пт - 8.00 -18.00, аквааеробіка проводиться кожну годину (на заняття слід приходити за 15 хв. до їх початку – перевдягтися, прийняти душ) .
Разове заняття коштує 100 грн, можна придбати абонемент, вартість якого залежить від кількості відвідувань, яку Ви оберете (4, 6, 8 і більше раз).
Контактні телефони медпрацівників басейну: 0956672284, 0952953252
Яна Демковська, завідувачка відділення відновного лікування поліклініки №8


  • інформатор, реєстратори +38 (057) 725-11-40, 
    +38 (057) 725-11-41

  • приймальня директора +38 (057) 725-11-51

  • поліклініка №8 у соцмережах

  • © 2016- КНП «Міська поліклініка №8»  ХМР

  • пр. Перемоги, 53, м. Харків, 61174, Україна

При повному або частковому використанні матеріалів сайту посилання обов’язкове

Запись на прием
222