Skip to main content
пр. Перемоги, 53 м. Харків, 61174 +38(057) 725-11-40, +38(057) 725-11-41

НА ПРИЙОМ ДО ЛІКАРЯ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ДОМУ. ФОРМАТ ВІДЕОЧАТУ ДОСТУПНИЙ ДЛЯ ПАЦІЄНТІВ ПОЛІКЛІНІКИ №8

Декілька місяців тому в КНП «Міська поліклініка №8» ХМР було проведено тестування електронного сервісу, за допомогою якого пацієнт може отримати відеоконсультацію лікарів-терапевтів Центру первинної медичної допомоги. На даний час ця послуга набуває актуальності й стає все більш затребуваною. Нагадуємо алгоритм дій пацієнта та запрошуємо скористатися можливостями телемедицини.

Перш за все зазначимо, що лікарський прийом у форматі онлайн можливий для пацієнтів, які зареєстровані у медінформсистемі Helsi на порталі Helsi.me, та мають технічну можливість спілкування з лікарем (комп’ютер/ноутбук має бути облаштований відеокамерою)

Записуючись на прийом, необхідно обрати відповідний формат: тобто вибрати традиційну форму прийому, що проводиться у поліклініці, або записатися на відеоконсультацію.  Це можна зробити як при проведенні запису через особистий кабінет, так і через реєстратуру поліклініки, попередивши про свої наміри реєстратора.

У вказану дату слід завчасно перевірити технічну можливість ведення відеочату та чекати призначеного часу прийому, знаходитися біля комп’ютера.

Тривалість відеоконсультації фіксована і становить 15 хвилин. За цей час пацієнт може поставити лікарю свої питання, отримати відповіді лікаря. Також практикується дистанційне проведення огляду пацієнта. У результаті лікар має можливість:

  • скоректувати лікування (якщо відеочату передувало відвідування пацієнтом прийому у поліклініці);
  • за необхідності зробити призначення медикаментів;
  • виписати рецепт на отримання препаратів за програмою «Доступні ліки»;
  • надати електронне направлення на консультацію лікаря-фахівця;
  • виписати електронне направлення на проведення діагностичних досліджень.
  • надати рекомендації щодо лікування вдома або запросити пацієнта до медзакладу, записавши його на прийом.

Прийом у форматі відеочату – це зручно та ефективно за умови, якщо пацієнт:

  • амбулаторно лікується від Covid-19;
  • знаходиться на самоізоляції як контактна особа з причини коронавірусної інфекції;
  • хворіє на інфекційне захворювання і потребує спостереження лікаря;
  • не може самостійно дістатися поліклініки у зв’язку з поганим почуттям, несприятливими погодними умовами;
  • потребує корекції більш ранніх призначень;
  • має потребу отримати консультацію в межах компетенції лікаря первинної ланки;
  • знаходиться у групі ризику в час пандемії.

Запрошуємо пацієнтів долучатися до комунікації з лікарями-терапевтами, використовуючи можливості телемедицини. Своєчасне звернення до лікаря прискорить одужання та вбереже від можливих ускладнень. Просимо членів родини потурбуватися про літніх людей, які потребують консультації лікаря, та допомогти їм отримати її, скориставшись відеочатом.

Наталія ТАНЬКО, заступник головного лікаря Центру ПМСД поліклініки №8

На знімку: відеоприйом проводить Вікторія ПЕРХУН, лікар-терапевт поліклініки №8

 


  • інформатор, реєстратори +38 (057) 725-11-40, 
    +38 (057) 725-11-41

  • приймальня директора +38 (057) 725-11-51

  • поліклініка №8 у соцмережах

  • © 2016- КНП «Міська поліклініка №8»  ХМР

  • пр. Перемоги, 53, м. Харків, 61174, Україна

При повному або частковому використанні матеріалів сайту посилання обов’язкове

Запись на прием
222