З 11 квітня фахівцями КНП «Міська поліклініка №8» ХМР надаватиметься базова консультаційна допомога у форматі «гарячої лінії» тим пацієнтам , хто в силу різних обставин не зміг проконсультуватись зі своїм сімейним лікарем.
У кабінеті №221 встановлено телефон +38(057) 725-11-56, за яким пацієнти з підозрою або підтвердженим захворюванням на COVID-19 можуть звернутися до чергового лікаря-терапевта. Телефон працює щоденно, включаючи суботу та неділю з 08.00 до 14.00, з 14.30 до 20.00.
Скористатися телефоном поліклінічної «гарячої лінії» рекомендовано у разі:
- наявності у пацієнта підозри на захворювання COVID-19;
- необхідності корекції лікування COVID-19 для пацієнтів, які лікуються амбулаторно, перебуваючи вдома;
- при тимчасовій відсутності сімейного лікаря;
- якщо пацієнт на теперішній час не має укладеної декларації на надання первинної медичної допомоги.
Лікарі-тепаревти проводять консультування, керуючись :
- наказом МОЗ України від 06.04.2021 № 638 “Про внесення змін до протоколу «Надання медичної допомоги для лікування коронавірусної хвороби (COVID-19)»”;
- практичними рекомендаціями з надання первинної лікувальної допомоги пацієнтам (дорослим) із коронавірусною хворобою COVID-19, розробленими фахівцями ХОДА, ХМАПО, ХНМУ, Харківського обласного осередку ГО «Всеукраїнська асоціація інфекціоністів».
Крім того, місцевою владою передбачається організація надання консультативної допомоги лікарів харківських медзакладів стаціонарної медичної допомоги щоденно з 20.00 до 08.00. Телефони «гарячих ліній» будуть надані додатково.
Адміністрація КНП «»Міська поліклініка №8» ХМР